25. ožujka 2014.

NOTD #5 - Multicolored rhinestones

Baš sam sinoć pregledavala kakve dekoracije za noktiće imam, i tražila inspiraciju za buduće manikure.
I tako sam naletila na svoje relativno nedavno kupljene multicoloured cirkone, razveselila im se kao malo dijete, jer moram priznati da sam i zaboravila na njih. :)

Nalakirala sam nokte sa Inglot 321 lakom i ukrasila ih sa malo prije spomenutim cirkončićima.
Nije mi trebalo puno vremena za ove noktiće jer sam se već ufurala u popunjavanje cijelog nokta sa cikonima.

Evo i fotki ( koje su malo tamnije, pošto sam bila osuđena na loše svijetlo) da vidite moje nokte dana tj. noći. :)






Ovu sam namjerno ostavila mutnu, jer se cirkončići baš lijepo presijavaju. :)










 


Malo sam se poigrala i provukla ovu fotku kroz filter. :)

 To je to. Nadam se da su vam se svidjeli današnji noktići, i da mi ne zamjerate što su malo tamne fotke. :)

Pozdravljam vas do idućeg posta! 



Martina :)




Broj komentara: 8:

  1. stvarno odlično izgleda, cirkončići se savršeno uklapaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo se zove volja! Ali je zato rezultat divan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš si dobro pašu lak i cirkoni i cool izgleda cijela manikura :D. Nisam probala stavljati cirkone na nokte (nijedan, a kamoli popunjen cijeli nokat). Kako ih poslije odstraniti?

    OdgovoriIzbriši
  4. @ makeupandother - hvala tiii. :)

    @ maybe - Hvalaa Anaa :)

    @ azzie ma nije to teško, samo treba malo vježbe. Nije ih teško skinuti, ja sam ih stavljala dok je lak bio mokar, pa mi je to automatski bio učvrščivač. Lako idu dolje, samo ih sa drvenim štapićem poguram dolje i to je to. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je disco manikura :D Odlična je, baš se super slažu lak i cirkoni :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepo. Cirkoni su za 10!!! Koliko je dogo trajalo? Užasno mi se sviđaju...

    OdgovoriIzbriši
  7. poasti volje sve to posložit ;)
    ali ludo izgleda <3

    OdgovoriIzbriši
  8. @ Petite Cherie Sviđa mi se tvoj naziv disco manikura. To mi uopce nije palo na pamet xD

    @ Ajla držali su 5 dana, ali sam sve prala i čistila u rukavicama. :)

    @ nail crazy ma nije to tako teško za posložit cca 2 min za nokat. mislim da nisam potrosila vise vremena od toga. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)