2. listopada 2014.

!!Blogorođendansko darivanje!!


Jučer sam vam obećala pokazati iznenađenje koje sam vam pripremila, ali to će pričekati još koju minuticu. 

Za one koji još ne znaju deseti mjesec proglašavam rođendanskim mjesecom iz dva razloga; moj ročkas je bio jučer, a prva godišnjica (da, da već je prošlo godinu dana) mojeg bloga je za dva tjedna. Vrijeme zaista leti, zar ne? :) 



 



Želim se zahvaliti svima koji su posjetili blog i onima koji su komentirali, bez obzira da li je komentar bio pozitivne ili negativne prirode. 
Blog je u godinu dana prešao 20.000 klikova što je za mene izuzetno velika i predivna brojka.
Kada sam krenula sa svojim nokto-radovima nisam očekivala ništa, ali komentari su stizali sa svakim novim postom.

Nadam se da ste našli pokoji savjet koji vam je pomogao, a naravno i dalje možete pitati što god vas zanima.

Evo kako su izgledali prvi nokti koje sam objavila na blogu, i kako izgledaju sada. 
Lijepa promjena zar ne? :)








A sada se bacam na iznenađenje koje već nestrpljivo.

Dakle kao što ste već mogli pretpostaviti, odlučila sam napraviti blogorođendansko darivanje.

Jedna čitateljica (ili čitatelj) dobiti će ovaj lijep poklon:





Što se sve nalazi u paketu?! 

  • Set točkalica
  • Set kistova
  • Essence Nail Effect šljokice
  • Aveo mini krema za ruke
  • Kolut sa zvjezdicama za ukrašavanje manikure
  • Lakovi za nokte: S-He, Essence Moment, IQ Cosmetics, Cien
  • Spužvica za pedikuru
  • Set za štambiljanje ( 10 pločica )
  • Šablone za francusku manikuru (3 oblika)


Ako vam se sviđa poklončić nastavite čitati.


Pravila nisu teška, pa evo što je potrebno:


  • U komentaru mi napišite koji vam je post u protekloj godini bio najdraži, najviše od pomoći ili vam je iz nekog trećeg razloga posebno ostao u sjećanju.

  •  Ostavite svoje ime, prezime i mail na koji Vas mogu kontaktirati ukoliko osvojite nagradu. Ako svoje podatke ne želite ostavljati javno na blogu, u komentaru mi ostavite svoje inicijale a podatke pošaljite na mail martina.couturenails@gmail.com.

  • Nije uvjet, ali ako želite, bilo bi mi drago da me pratite putem društvenih mreža i putem bloga i podijelite objavu o darivanju ( linkovi - FacebookBloglovin', Instagram).

  • Darivanje završava 31.10.2014 u 23:59, a otvoreno je  za sve moje čitatelje iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore. 

  • Pobjednicu će izabrati random.org i u roku od 48 sati mi mora odgovoriti na mail, u protivnom biram novu sretnicu :).   
   


Nepotpune prijave neću uvažiti

Svima želim puno sreće s darivanjem i čitamo se uskoro!

33 komentara:

  1. Sretan blog rođendan i da ih bude još puno! Najdraži post mi je zadnja manikura polumjeseca jer je u mojoj omiljenoj rozoj boji.

    GFC,FB: Tina Perić

    pinkyroses77@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Pre svega srecan rodjendan, kao i blogo rodjendan, i sve najlepse u daljem radu :) Moram da priznam da tvoj blog ne pratim redovno, evo tek sam sad otkrila koliko lepe noktice imas, i uredjujes ih fenomenalno posto sam ja za to definitvni antitalenat :D Najvise mi se svidja post http://couture-nails.blogspot.com/2014/08/matching-manicures-sunday-dots.html svaka tackica je na svom mestu :)

    N.B. poslacu podatke na mail :)

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, koliko poklona. :) Sretan rodjendan i blogorodjendan!
    Manikira koja mi se najviše svidjela je Mickey Mause, posebno sto je bio i video sa trikom kako, da napavimo Mickey-a.
    Valentina Stjepanović
    valllentiiina@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan 1. rođendan! Puno uspjeha u daljnjem radu! :)
    Post: NOTD #5 - Multicolored rhinestones
    Jelena Kovačević
    yellena-bm@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećan rodjendan! :*
    Meni se jako svidjaju tvoji leopardski nokti,čak više od plavih,u tehniku ne ulazim,ali volim leoparda :D
    Pratim te preko fb Emilija Novakovic ex Lecei
    https://www.facebook.com/emilija.novakovicexlecei/posts/944998875513727

    emilija.ema82@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam ja kao postavila link objave koju sam podelila,ne znam da li je uspela. :)

      Izbriši
  6. Sretan Rođendan i blogorođendan. Ne znam da li sam ikada napisala do sada,ali imaš skroz simpatičan blog. Ne mogu se odlučiti za najdraži, jer ima ima jako puno. Ono što mi je ostalo među zadnjim upečatljivo jeste onaj Mickey Mause sa forom kako jednostavno napraviti...e da znaš da sam odmah išla probati :-)
    pratim te preko GB i bloglovina
    Marija Bandić
    marija.bandic1@gmial.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelim ti srecan rodjendan,puno uspeha u daljem radu,najvise mi se dopadaju Matching Manicures Sunday - Dots ,predivno su uradajene tackice. Svidja mi se i kako si sebe opisala kroz slike :)

    A.I. -saljem ti na e-mail podatke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Srecan rodjendan i blogorodjendan! :)
    Volim tvoje MM postove, a posebno mi se dopao waterfall manikir, jer volim ljubicaste nijanse, a jos nisam isprobala ovaj dizajn. :)
    Moji podaci:
    Jovana Filipovic
    jovanaf5@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Moram da pohvalim tvoj blog,super je osmsiljen,najvise mi se dopadaju Matching Manicures Sunday - Mornarska Manikura. Bas su morski :) zelim ti da dupliras broj klikova do naredne godine :)

    S.I.- ostatak ti saljem na e-mail .Pozdrav <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Srećan blogorođendan i rođendan! :)
    http://couture-nails.blogspot.com/2014/02/20-stvari-koje-niste-znali-o-meni.html Najviše mi se svideo ovaj post, volim da čitam takve postove, jer onda bar malo znam o onome ko piše na blogu. :)
    Đurđica Jovanović, jovanovic.djurdjica@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan rođendan tebi i blogu :D

    Od tvojih postova iskreno ne znam koji bih posebno izdvojila, manikure bih danima mogla gledati :D
    a sviđa mi se post o essence gel nails at home jer sam bila malo skeptična kako djeluje ali si ti to fino objasnila :)

    pratim te ovdje, na facebooku i bloglovinu kao Teky Frost

    Matea Jovanović Nešić
    matea.nesic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Srecan rodjendaan :)))
    Njadrazi mi je post o tome kako uraditi gel-manikir kod kuce sa essence proizvodima :)
    Pratim te na fb i bloglovin`-u
    Tijana Pantovic, dixy031@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Srecan blogo rodjos! :)
    Ja veoma volim MMSunday pa onda pregledam radove svih devojaka. Jedan od onih koji mi je ostao u secanju je bas ovaj sa fotke iznad-plavi,mislim da je bio skoro,kao i roze tackasti od pre par nedelja. Kad sam imala vremena ostavljala sam komentare,ali na zalost najcesce sve na brzaka pregledam.
    Jasmina Stankovic DeCuir (podelila na fb :) )
    jasminastankovic.bg@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan blogorođendan i puno sreće u daljnjem radu! :)
    najpost: Matching Manicures Sunday - Pinterest inspired nails - ovi prugasti noktići s bijelim cvijetovima su mi predobri, svaka čast!

    Nikolina Vukelić, strijelcic@gmail.com

    pratim na Fb kao Nikolina Vukelić i bloglovinu kao http://www.bloglovin.com/nikolina7

    OdgovoriIzbriši
  15. Srecan blogorodjendan! Najvise mi se svideo tvoj post o noktima sa belim cveticim,oni su mi prelepi :D
    Pratim te putem fb pod imenom Suzana Sakovic
    ledenod@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Srećan blogorođendan! :)
    Pratim preko GFC-a, fb-a i Bloglovin-a...a jako mi se sviđaju MM postovi, ne mogu da izdvojim samo jedan.

    Tanja Matejić
    tanjamatejic89@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Srecan rodjendan i srecan blogorodjendan! Puno srece u daljem radu :-D
    najvise mi se dopadanu MM postovi;-)
    Stojanovic Aleksandra
    stojanovicaleksandra2@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Super su mi MM nedjeljni zadaci, a ovaj zadnji water marble nails me oduševio. Oću takve. :)
    Maja Sertić
    msertic@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  19. Aleksandra Stankovic12. listopada 2014. u 22:32

    Najvise mi se dopao post Mornarska manikura :)
    Srecan rodjendan! Samo nastavite u istom ritmu! :)
    Aleksandra Stankovic
    stankovicaleksandra91@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. koje darivanje :O
    dok sam tražila post koji mi se najviše sviđa, pročačkala sam prilično tvoj blog, i teško mi je bilo odabrati jedan post. :D ali, između ostalog, najdraži post (tj. manikura) mi je Matching Manicures Sunday - Flower Nails. također, moram reći da mi se tvoj prijašnji oblik više sviđao, bolje ti je odgovarao. :)
    čestitke na promociji!

    Dunja Habulin,
    dunja.habulin@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Pre svega srecan rodjendan i blogorodjendan :) Od skora te pratim zahvaljujuci Matching Manicures i ti postovi su mi fantasticni.
    FB/GFC/BL/TW: Jovana Veljkov
    Mail: jovanaveljkov@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Srecan rodjendan! Meni se najvise dopao post 15 nacina kako spremiti kolekciju lakova. Stalno nesto menjam i izmisljam, a nedavno sam kupila plasticne fioke u kojima ih drzim mada mi je i to vec dosadilo. =^.^=

    Tanja Jojic
    tanjajojic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Kako na 15 načina spremiti svoju kolekciju lakova :) Taj mi je bio i zanimljiv i koristan.
    Tijana Ilić
    ilic.tijana81@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Za pocetak sretan rodjendan, da jos puno, puno godina provedemo mi uz tebe i ti uz nas...
    Iako se svaki put iznova divim tvojim manikurana, ona koja mi je posebno zapala za oko je Mickey Mause i uspjela sam je solidno sama napraviti! Inace, pratim te na Fb, a moji podatci su:
    Ana Tomic
    a.cerba@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Srećan rođendan i blogorođendan :)
    Post koji mi se svideo je: http://couture-nails.blogspot.com/2014/08/matching-manicures-sunday-dots.html

    Jelena Kosanov
    jelena.kosanov@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Sretan blogorođendan! :D
    Najdraži post: Kako na 15 načina spremiti svoju kolekciju lakova - dobila sam ideju za zidnu policu koja je trenutno u izradi. :)

    J.K.

    OdgovoriIzbriši
  27. Vaš blog pratiti volim
    pa Vas nagradu lijepo molim.
    Moj komentar u igru kreće,
    a Vama želim puno sreće.
    Sretan rođendan! :D
    Najviše mi se sviđa post Mornarska manikura...
    Sandra šeligo
    sandraseligo@live.com

    OdgovoriIzbriši
  28. Najdraži post mi je svakako Kako na 15 načina spremiti svoju kolekciju lakova. I ja sam lakoholičar i ako svi lakovi nisu na istom mjestu, poludim (iako ih je puno, svaki pamtim i odmah skužim kad ga nema >.<). Puno mi je lakše sada kad su sortirani i organizirani, a sve to zahvaljujući ovom postu :)

    Petra Mrkoci
    wannabedaae@gmail.com

    FB share: https://www.facebook.com/pmrkoci/posts/604622689648287

    OdgovoriIzbriši
  29. Najviše mi se svidio ovaj post http://couture-nails.blogspot.com/2014/09/matching-manicures-sunday-blue-nails.html jer je manikura predivna, a i obožavam plavu boju :)

    Maja Tomšić (FB)
    majatomsi@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  30. Sretan rođendan ;)

    Među najboljim postovima:
    http://couture-nails.blogspot.com/2014/07/mickey-mouse-nails.html

    Mateja Drobec
    teja888888@gmail.com



    OdgovoriIzbriši
  31. Srecan blogorodjendan!
    Najvise mi se svideo Skittle nails posti kako organizovati svoje lakove na 15 nacina. :)
    lolinsvetbeograd@gmail.com
    Srećno svima :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)