27. listopada 2013.

Kako na 15 načina spremiti svoju kolekciju lakova

Bok bok!

Koliko lakova posjedujete? Preferirate li samo jednu boju ili ih imate više u sto različitih nijansi? :)
Moram priznati da sam ja veeeliki lakoholičar. :) Posjedujem stvarno veliku količinu lakova, ali to ćemo ostaviti za neki drugi post. :D
Pošto ja imam malih problema sa spremanjem svojih lakića, odlučila sam vam pokazati par ideja kako ih sve možete spremiti.

Pa krenimo:

1. Zdjelica za slatkiše

Ako vam negdje doma stoji ( i skuplja prašinu) neka zdjelica za slatkiše (a možete mami maznuti neku veliku teglu za npr. kiseljenje paprike xD ) možete ju iskoristiti i napuniti lakovima.







2. Vješalica sa odjeljcima

Uvijek se nađe jedna takva negdje u ormaru, pa ju možete iskoristiti za sortiranje lakića.


3. Stari kofer ili ukrasne kutije

Možda vam negdje na tavanu stoji stari bakin kofer koji bi mogao postati idealno spremište za vaše ljepotane. Ako želite možete ga ukrasiti decoupage tehnikom, pa ćete tako možda i uljepšati neki kutak svoje sobe.


 
4. Polica za začine

Polica za začine također je dobra ideja da posložite svoje lakove...ako imate dosta lakova kupite više od jedne i postavite ju jednu ispod druge :) 




5. Ladičar

U emmezeti sam našla raznih plastičnih ladičara koji mogu poslužiti u ove svrhe. Bauhaus također ima takvih stvari. A u slučaju da idete u Ikeu, helmer je idealan izbor. :)


6. Prozirne kutije na kotačiće

Ako vam fali prostora, ove kutije su idealno riješenje za pohranu vaše kolekcije. Uvijek tu kutiju možete gurnuti pod krevet. 


7. Polica za knjige

Točnije bočna stranica police za knjige. Ako imate slobodnu stranicu od spomenute police, na nju možete dograditi police i tako napraviti cool policu za lakove. A to izgleda ovako:


8. Make up stolne ladice

Možda imate koju doma, možda ne. Na ebayu se nađe svakakvih, a nije ni loša ideja otići u nedjelju na Hrelić i potražiti nešto takvo. Tamo se zaista svašta nađe.



9. DIY zidna polica

Evo još jedne super ideje ako imate volje i želje napraviti nešto ovakvo. Zapravo nije komplicirano i dosta brzo je gotovo. U bauhausu/baumaxu i sličnim dućanima možete kupiti letvice, držače i ostalo (sve ovisi kako ste zamislili svoju policu). Po želji ju možete obojati i urediti i voila :)



9. Tanjurić za kolače

Evo još jedne guba ideje za spremanje lakića. Ako ih nemate puno ovo je slatko riješenje ili pak na njega možete staviti svoje omiljene lakiće.


10. Tatina kutija za alat

Maznite tati kutiju za alat (možda ne skuži xD ) i popunite ju svojim lakićima. Ako to ne upali, pravac Bauhaus!


11. Okvir za sliku (sort of)

Meni osobno je ovo odlična ideja. A evo i slike da vidite o čemu pričam.



12. Drvena kutijica sa ladicama

Ovakve kutijice možete nabaviti u hobby art centrima, ne koštaju puno, ako želite možete ih ukrasiti, a i ne morate jer su slatke i ovako.


13. Kutija od cipela

Mi žene barem toga imamo :) U kutije lakiće možete posložiti kako hoćete ( po boji, brandu....), a kada ih složite, pošto se vide samo čepovi možete to riješiti ovako:



14. DIY polica na vratima od ormarića (da da još jedna ali vrijedna ideja)

Ako imate razmak između vrata i polica u vašem ormaru/ ormariću evo još jedne dobre ideje za policu



15. Bakina "ladica" za konce

Ako imate nešto slično doma također vam može poslužiti za spremanje lakova.



Eto to je to. Nadam se da sam vam pomogla u organiziranju i spremanju vaših lakića. 

Martina :)



Broj komentara: 19:

  1. Zbilja inovativno, dobila sam poriv da nešto napravim od ovoga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, super! Baš mi je drago. Ja isto imam par ideja, al trenutno nemam mjesta za to pa će pričekati još koji mjesec. :)

      Izbriši
  2. Lakovi se ne drže polegnuti, pogotovo ako ih ima manje od dvije trećine jer će se četkica zasušiti. Opcija je "kupanje" četkice u acetonu, ali to naravno uništava i četkicu, a da ne pričam da se aceton nikad, ali nikad ne ulijeva u lak, te je poželjno da se ne prenosi u lak putem četkice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam znam, my bad. Našla sam takvu sliku, nisam ni razmišljala o tome u tom trenutku. Inače moji lakovi uvijek stoje kak treba. :)

      Izbriši
    2. Ja sam gornje naučila na najteži mogući način, uništviši si OPI Dear Santa koji je discontinued i VHTF :( Nakon kupanja četkica u acetonu, aplikacija mu je očajna, kao i trajnost. A bio je savršen.

      Izbriši
    3. Ajooooj! :( Ajde barem će ti ostali preživjeti :)

      Izbriši
  3. Zaboravih odgovriti na pitanje, smotana sam. Imam između 400 i 500 lakova, najviše crvenih. Zasad ih držim u ukrasnim kutijama na ormarima, ispod kreveta, na policama, no u planu je kupnja Ikeinog Helmera ili Alexa ASAP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto tak i ja. Kaj se tiče količine lakova, tu smo negdje :D

      Izbriši
  4. Martina, imaš 400 lakova?? ajme a ja jadna samo 50 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha...oko 400. Napomenula sam da sam ovisnik...skupi se tokom godina :)

      Izbriši
  5. super ideje, super mi je ova teglica za kekse, ali previše je lakova, odnosno previše teglica bi trebala za to :D

    OdgovoriIzbriši
  6. dobre ideje... već dulje vrijeme razmišljam o nekakvoj polici, ali onda se sjetim da bi trebalo prašinu brisati s nje pa ih i dalje držim u ladici ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ove 'otvorene' police su mi najefektnije jer mi je fora za vidjeti, a i neka svi vide kakve divotice imam, ali dok su lakići tako na otvorenom na čepu im se skuplja prašina. To mi s druge strane nije tako napeto, a ni efektno! :(

    OdgovoriIzbriši
  8. odlične ideje, odnedavno imam i ja svoju policu ali mi nisu svi lakovi stali na nju :(, pa sam dio morala staviti gdje je bio prije. imam oko 150 lakova, najviše plavih :)

    OdgovoriIzbriši
  9. koliko divnih idejaaaa, meni za sad stanu svi u jednu veću ladicu, uspravno ih držim, ali ne vidim baš dobro nijanse, jer stoje jedan do drugog, a ne bih ih bojala odozgo. odličan mi je ovaj fazon s policama na bočnoj strani ormara.i na policama za začine...super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajde da i ja ostavim svoj trag na ovom postu :P
    Ja imam hmmm između 350 i 400 lakova - u svim bojama iako imam jako malo žutih, plavih i zelenih jer mi ne stoje...
    Čekam da se konačno otvori Ikea i onda si kupujem Helmera, iako sam dugo razmišljala da si napravim police na bočnim stranama od police za knjige (taman bi mi pasalo, jer imam "most" od polica oko vratiju u dnevnoj sobi) ali mrzim brisati prašinu i slušati komentare tipa - tooo su sve tvoji lakovi, pa sviii ti trebaju itd... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti da čekaš ikeu jer i ja se guštam na neki helmerčić. :) A za komentare te razumijem. Meni stalno takva pitanja pa jel to svee tvoooje, kaj će ti toliko toooga, to će ti se osušiiit itd. itd. Svako ima svoje veselje. Mi imamo lakiće, ostali imaju nešto svoje. :)

      Izbriši
  11. Strava :-) bas sam u trazenju adekvatnog postolja za lakice,videla sam jedan tu koji mi se bas svidja :-) <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Strava :-) bas sam u trazenju adekvatnog postolja za lakice,videla sam jedan tu koji mi se bas svidja :-) <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)