1. rujna 2014.

Oriflame The ONE Long Wear lak za nokte

Već je prošlo skoro mjesec dana od kad je Oriflame paketić stigao na moju adresu.
E pa danas nam je na rasporedu jedan ljepotan iz The ONE kolekcije.
Kolekcija inače sadrži 20 lijepih nijansi, a uskoro ćete vidjeti koji sam ja udomila.

Ako vas zanima o kojoj je nijansi riječ nastavite čitati. :)


Pa krenimo redom..



Ambalaža:

Lak dolazi u staklenoj duguljastoj bočici sa čvrstim čepom sedefasto sive boje.
S obzirom na oblik nije ju teško držati u ruci. 
Količinski bočica sadrži 8 mililitara, dakle nije ni premala, a niti prevelika.





Četkica: 

Četkica je široka, plosnata i normalne je duljine.
Jako lijepo lak aplicira na nokat, tako da moram priznati da sam sa njom baš zadovoljna. 
U dva, max tri poteza (ako imate veću ploču nokta) možete nalakirati cijeli nokat.





Lak:

Lak je nježno roze boje, čak ju mogu svrstati i u nude nijansu. 
Krije se iza imena Ballerina Rose (30522).
U laku se krije sitni sedef, ali se srami fotića, pa ga na žalost ovaj put nećete moći vidjeti.
 Konzistencija laka je nešto gušća, pa su vam potrebna dva sloja kako bi izravnali moguće neravnine koje su nastale pri nanošenju prvog sloja.
Pigmentiranost je super, barem kod ove nijanse.


Vrijeme sušenja:

Ono što mi se svidjelo je da se lak zaista brzo suši. 
Za nanesena dva sloja bilo je potrebno 2-3 minute da lak bude suh. 
Dakle, palac gore.



A evo napokon i dugo očekivanih slikica: 






































Zaključak:

Nijansa laka mi je divna, ono što mi se pretjerano ne sviđa je gustoća laka, ali zato brzina sušenja spašava stvar. 
Lak preporučam. 
Možete ga naći ovdje
Inače mu je cijena 49,90kn, ali je trenutno na sniženju pa ćete za njega izdvojiti 32,90kn.
Što se tiče trajnosti, držao mi je 7 dana uz svakodnevno pranje posuđa.
Sve u svemu jedan dobar lakić.


Kako vam se sviđa lak? 
Posjedujete li koji iz ove kolekcije?
Kako ste zadovoljni s njime?



Martina :)


PR uzorak*

Broj komentara: 14:

  1. Vidjela ga uživo, ali na notkima je divaaaan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa Silvijaaa :) Ja sam isto oduševljena nijansom.

      Izbriši
  2. Odličan se čini, posebno jer drži toliko dugo uz sav posao.

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lijep lakić, ovaj oblik noktiju ti je pun pogodan, divni su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa i oblik i lakić :)

      Izbriši
  4. Prekrasna mi je ta nijansa ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako je lepa ova boja. Ja imam pored ove i "Tiramisu" koja ide nesto vise na "nude". Slazem se sto se tice trajnosti laka. Predhodna kolekcija je imala neke odlicne i neke potpuno lose lakice (kod mene je bio slucaj da je neka boja odlicna,a neka katastrofalna...ne znam da li ti se desavalo slicno? ) Sve u svemu svidjaju mi se

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, boja je divna. Što se tiče ostatka kolekcije neznam kakva je jer za sada imam samo ovu nijansu. ;)

      Izbriši
  6. Predivan je! Ja sam zaljubljena u sve nijanse iz te kolekcije i jako ih želim isprobati! Jedva čekam da vidim ostatak! :)
    P.S. jako mi se sviđa ovaj oblik noktiju, super ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
  7. ne izgleda loše :D
    zamisli, ništa od oriflame nisam probala... no dobro, nije da patim previše zbog toga ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha ko zna di bi mi stigle kad bi patile što nismo isprobale lakiće 1294808520 brandova. xD

      Izbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)