9. ožujka 2014.

Moja njega noktiju

Ovaj post planiram već neko vrijeme, a evo sada je napokon došao na red. :)
Njega noktiju koju ja radim nije ništa spektakularno, niti nešto što ostali ne rade, ali odlučila sam vam pokazati moju rutinu.
Zapravo imam dužu i kraću njegu noktića (ova kraća je svaka dva tjedna, a dužu radim jednom mjesečno) tako da ću ovu dužu pokazati danas.

Za početak fotka kako izgledaju noktići prije njege.


Prvo što radim je skraćivanje noktiju na željenu dužinu jer mi nokti rastu zaista brzo. 
Rašpam ih sa običnom rašpom.
Nakon što ih skratim, uzimam Ms. Manicure rašpicu  6u1 te izrašpam sve grbice ako ih imam na noktu, matiram i na kraju poliram.


Ono bez čega ne mogu je Eveline emulzija za omekšivanje kožice na noktu.
Emulziju stavljam na kožicu koja mi izrasta na nokat, pričekam 30tak sekundi, te sa drvenim štapićem odstranjujem višak kožice.


Škaricama odrežem eventualne zanoktice,


 pa uzimam Alverde kremu za nokte (sa marelicom) s kojom premažem cijeli nokat i kožicu oko nokta. Pričekam da se malo upije pa ju još malo utrljam prstima i pustim cca pola sata da se sve upije u kožu. Nekada umjesto Alverde kreme koristim Eveline kremu/masku za ruke sa kozjim mlijekom.


Kada se krema upije u potpunosti na nokte ću nalakirati eveline lak za učvršćivanje noktiju, čisto radi prevencije.


I za kraj uvijek namažem kožicu oko nokta sa OPI uljem od breskve te biram neku boju laka koju ću nalakirati i to je to. 

 Noktići nakon tretmana. 

To je to. Nadam se da vam se svidio post. 

Martina :)

2 komentara:

Thank you, I appreciate your comment! :)