19. svibnja 2014.

Essence Gel Nails At Home - Recenzija

Prošlo je već neko vrijeme otkako sam vam na facebook stranici pokazala da sam kupila Essence Gel Nails At Home set.




Sva sretna odmah sam se primila geliranja. :)

U starter kit-u se nalazi cleanser, primer, peel of gel baza i clear gel top coat.
I uz to u kutijici se nalazi i mala knjižica sa uputstvima, kako na hrvatskom tako i na još 25 drugih jezika.

Cijena starter kit-a je 89,90 kuna.
Sve te proizvode možete kupiti i zasebno.
Uz starter kit morate kupiti i LED lampu (ako ju nemate od prije) koju također možete naći na Essence policama u DM-u i Mulleru.
Cijena lampe je čini mi se 180 kuna.
Čula sam od par djevojaka da im lampa baš ne radi.
Tako da pitajte na blagajni možete li ju zamijeniti ako ne radi, a i primjetila sam da su im kutije u kojima se nalazi lampa zgužvane, pa si uzmite neku koja je cijela.

Essence Mini LED Lampa

Dakle, što se tiče geliranja bitno je da se držite redoslijeda.

Prvo sa drvenim štapićem pogurajte kožicu nokta, odstranite višak ako je potrebno.

Drugi korak je čišćenje nokta cleanserom.


Vaticu natopite cleanserom i dobro prebrišite nokat kako bi odstranile svu nečistoću sa nokta.

Treći korak je primer.



Primer stavite po cijelom noktu tj. od ruba do ruba i pustite ga da se osuši.
Ne trebate čekati puno jer se zaista brzo suši (10tak sekundi).

Četvrti korak je aplikacija peel off gel baze.


Na četkici ostaje dosta gela, pa dobar dio trebate maknuti sa četkice.
Vrlo je bitno da cijeli nokat prekrijete bazom, i probajte ga što prije staviti u lampu jer se zna povlačiti sa rubova nokta, pa ćete morati stavljati još jedan sloj, a to bi vam moglo biti predebelo.
Može se dogoditi da vam gel dođe na kožicu, a to je bitno ukloniti prije stavljanja noktića u lampu.


Ako imate novu lampu u koju ide po jedan nokat, nemojte prekrivati sve nokte bazom odjednom, nego radije mažite nokat po nokat.
A ako imate onu prvu Essence lampu koja je veća od ove slobodno možete prekriti 4 nokta sa bazom, pa ih onda staviti u lampu da se zapeku.

Essence LED Lampa

Svaki nokat bi trebao u lampi biti 10 sekundi.
Ukoliko imate UV lampu kao ja (jer sam ju kupila prije par godina kad sam pokušavala nešto sa geliranjem noktića) držite noktiće u lampi malo duže (40-50sekundi).
Palac uvijek radite na kraju.

UV Gel lampa koju ja posjedujem

Peti korak je aplikacija laka u boji.


Odaberite boju koju želite i nalakirajte nokte.
Palac opet kao i kod baze radi se zadnji.
Lak ne trebate zapeći u lampi, nego samo morate pričekati da bude potpuno suh.
Sušenje vam neće trajati dugo kao i inače jer se na gelu lak puno brže suši (bez obzira da li ste stavili sloj ili dva).

Šesti korak je apliciranje clear gel top coata.


Isto je kao i sa bazom.
Bitno je da prekrijete cijeli nokat, i nemojte zaboraviti povući tanku liniju i po vrhu nokta kako bi vam manikura trajala duže.
Osim clear gel top coata postoji još i french gel top coat, te glitter gel top coat.




Za kraj sa cleanerom (kao i nakon peel of baze) odstranite višak ljepljivog gela koji je ostao (to je normalno ne brinite) i divite se svojem uratku. :)

Top coat je malo žućkast, ali ne brinite takav mora i biti.
Kada je gotov diivno se sjaji.
Nokti zaista predivno izgledaju.

Moji prvi Essence gelirani noktići izdržali su 12 dana.
Mislim da bi izdržali i koji dan više da nisu bili izloženi jednom rigoroznom testiranju (svakodnevno pranje posuđa, tuširanja, generalka stana bez rukavica, uređivanje vrta itd.)

Definitivno preporučam curama kojima lak ne drži dugo (znam da vas ima), odlična stvar za ljetno vrijeme točnije za odlazak na more.
Izgelirate si noktiće i mirne ste.
Vjerujem da bi i na noktićima na nogama držao i puno puno dulje (to još nisam isprobavala, ali znam da neke cure jesu. Kažu da im drži i po 3 tjedna.).

I još jedna stvar koju sam zaboravila reći.
Piše da noktići najbolje funkcioniraju sa Essence lakovima.
Možete koristiti njih, ali možete koristiti i bilo koji drugi lak za nokte.
Isprobala sam i funkcionira. :)

A evo i par slikica sa početka, kraja i jedne koje sam radila frendici.






 












Gel ne ispadne puno deblji od običnog laka, što mi se sviđa.







Zamolila sam frendicu da fotka nokte, da vidim kako izgledaju. Drže joj još uvijek.



 Ovako to izgleda kada ih skinete










           
Nije da nokti ostanu potpuno neoštećeni, tanki sloj ipak ostane oštećen ali ništa strašno.

Jedno klasično rašpanje sa 6u1 rašpicom, i sloj laka za učvršćivanje noktiju i taadaaa :)


To bi bilo to!
Nadam se da će vam moja recenzija pomoći ukoliko se odlučite kupiti Essence Gel Nails At Home.


P.S. Ne zaboravite se uključiti u darivanje (OVDJE), ako još niste.

Pozdravljam vas do idućeg posta.

Martina :)

Broj komentara: 7:

  1. I sad ne znam jel se "primio" komentar :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije :'( Ajd idem opet :D

      Odlična stvar! Ja još trenutno imam i volje i vremena mijenjati češće lakove, ali jednog dana vjerojatno neću pa bi mi ovako nešto bilo super.

      Izbriši
  2. Odlično je što drži dugo, ali i meni je malo predugo pošto volim češće mijenjati noktodizajn. Ali kao što rekoh, za more dušu dalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. meni ovo izgleda super, naročito za cure koje nemaju vremena redovito mijenjati lakiće ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ipak mi se čini da to nije za čestu upotrebu, svaki put kad se skida gel stradavaju nokti kolko vidim

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)