3. prosinca 2013.

Models Own - Artstix Duo Polish

Prvo drage moje da vam se pohvalim da sam postala CHIC ambasadorica na mjesec dana.
Poslali su mi lijepi paketić koji ste mogli vidjeti na mojoj facebook stranici (koju možete slobodno lajkati ako već niste :)), tako da će iz tog paketića biti još jedna recenzija.

A sada krećemo na posao!

Predstavljam vam Models Own - Artstix Duo Polish

 Artstix - Cloud 9

 Artstix - Dew Drops

Kada sam vidjela da sam za recenziju dobila Models Own lakove, mojoj sreći nije bilo kraja. Kako sam već neko vrijeme aktivna na instagramu , stalno gledam te divne lakove koje djevojke predstavljaju, a evo sada su dospjeli i u moje ruke. :D
Prva pomisao kada sam vidjela ovaj lak bila je: " Savršeno, idealan lak za novogodišnju noć! Jednostavno, a efektno!"

Lijeva strana laka (iliti Paint it!) je zapravo lijepa mliječna boja. Ima blagi shimmer, koji se vidi na suncu, pod lampom se ne primjećuje toliko. Nije jako gusta, pa pri apliciranju na nokat ne treba ostavljati puno boje na četkici jer se inace spusti na rubove nokta. Ako stavite manje laka, to vam se neće dogoditi. Nije baš jako pigmentiran, tako da za efekt iz bočice su potrebna dva sloja. Suši se jednako kao i ostali lakovi. Četkica je normalne dužine, i nema problema sa apliciranjem laka na nokat.
Desna strana laka (iliti Cover it!) sastoji se od dvije veličine glittera (sitna zlatna prašina i heksagonske šljokice). Četkica je ista kao i u drugoj strani, tako da se tu nema puno za reći. Količina glittera koji ostaje na četkici dovoljan je za lijepi efekt na noktu, a ako vam to nije dovoljno možete staviti još jedan sloj.

Sve u svemu ja sam jako zadovoljna sa ovim lakom. Sa baznim lakom (koji uvijek koristim) izdrži 4-5 dana što je sasvim solidno. Meni čak i previše jer u većini slučajeva nakon 3 dana mijenjam manikuru.
Cijena mu je 54, 50 kn, količinski je 2 x 5 ml, a možete ga naručiti ovdje.

A sada i fotke:




 
 




 




Jeste li isprobale Models Own lakove? Kako ste zadovoljne sa njima?
Nadam se da vam se svidio moj današnji post! :)

Martina :)



PR Uzorak


2 komentara:

Thank you, I appreciate your comment! :)