6. prosinca 2013.

Božićno Darivanje

Već iz samog naslova posta mogle ste zaključiti kakvo iznenađenje vam pripremam. :)
Iako sam tek nedavno počela pisati blog, odlučila sam se napraviti ovo darivanje, jer ipak nam se bliži Božić, pa bi bilo lijepo da i ja nekoga uveselim sa svojim darovima! :)



E pa da krenem. Dakle, u ovom darivanju biti će čak dvije dobitnice, pošto čisto sumnjam da dečki čitaju moj noktoblog! :)

Darivanje traje od danas, znači od 06.12. do 24.12. (imate vremena da se uključite)

Vaš zadatak je da napravite božićnu manikuru.

  • Svoju božićnu manikuru stavite na moju facebook stranicu 
  • Ako već niste, na stranicu kliknite lajk! :)
 
Sudjelovati mogu svi čitatelji iz ex Yu regije.


Manikuru koja će dobiti prvu nagradu ću odabrati ja, a druga nagrada ide manikuri koja će dobiti najviše lajkova.

Vjerovatno vas već i zanima koje su nagrade, pa da vam i to pokažem!


Prva nagrada je:
  • Maybelline Color Show - 185 Northern Lights
  • O.P.I. ulje za kutikulu
  • Alverde krema za nokte - marelica
  • Staklena rašpica
  • Srebne holo šljokice 



Druga nagrada je:
  •  Maybelline Color Show - 120
  • O.P.I. ulje za kutikulu
  • Staklena rašpice



Nadam se da vam se sviđa darivanje i da ćete se uključiti!



Martina :)

1 komentar:

Thank you, I appreciate your comment! :)