2. studenoga 2015.

Matching Manicures Sunday - Studs


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14788145/?claim=jvyhw83abua">Follow my blog with Bloglovin</a>



Bok, bok!

Tek sam sada shvatila da nisam objavila manikuru koju sam još jučer napravila, pa eto je sada sa maalim zakašnjenjem.
Tema su zakovice.
Vrlo jednostavno zar ne?
E pa ja sam si htjela zakomplicirati malo, jer mi se nije dalo samo nalakirati neku boju i staviti zakovice, pa mi je palo na pamet kako bih mogla napraviti uzorak starih traperica.
U glavi je to izgledalo fenomenalno, a na noktićima mi nije baš ispalo onako kako sam si zamislila, no nije loše.
Cilj mi je bio napraviti efekt starih uprljanih i izlizanih traperica.


Evo što sam sve koristila kako bi napravila manikuru:

  • Dr.Rescue CC Nails - Base Coat
  • Catrice Brightening Base Coat - 01 On The Top Of The Alpes
  • Avon Nailwear Pro + - Blue Water Lillies
  • Essence The Gel Nail Polish - 53 Rock My World!
  • Maybelline Colorama - 23
  • Wet'n'Wild - Matte Top Coat
  • Lepezasti kist
  • Kosi kist
  • Zakovice (okrugli i kvadrati)


 I  rezultati:








 










 






Sviđaju li vam se moje uprljane traperice?
Jeste li već radile ovakvu manikuru?

Ne zaboravite pogledati radove i drugih blogokolegica.

Martina :)
 

Broj komentara: 5:

  1. Meni ovo vrlo zanimljivo izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema veze što možda nisi dobila izgled koji si htela, meni ovo izgleda sasvim dobro, posebno pošto baš nisi štedela na nitnama.

    OdgovoriIzbriši
  3. šta fali, ne mora sve uvijek biti po špagu, manikura baš dobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni ovo super izgleda :)
    Ponekad jednostavno ne ide sve po planu, ali mi to ne trebamo znati :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)