4. srpnja 2015.

NOTD #7 - Neon Manicure


Ljeto nam je stiglo, pa prema tome i manikura treba biti usklađena. 
Slažete li se?
Ljeti volim nositi jarke boje, 
pa sam za ovu manikuru odlučila koristiti lakove u neonskim nijansama.

Ovu manikuru napravila sam za Maybelline Summer Party o kojem možete pročitati OVDJE, i moram vam reći da su dugo i držali, oko 10-tak dana. 
Sasvim solidno zar ne?

Manikura je jednostavna i sve što vam treba su lakići u neonskim bojama i točkalica.


Evo što sam ja koristila:

  • Essence 24/7 Nail Base
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Moment Fluor  01
  • Moment Fluor  02
  • Moment Fluor  03
  • Moment Fluor  04
  • Essence BTGN Top Coat 
  • Točkalica

 Slikice:



















Sviđaju li vam se moji neon noktići?
Volite li vi neonce?
Koje boje najviše nosite za ljetne manikure?


Martina :)

4 komentara:

  1. Preslatka je manikura iako baš ne preferiram neon boje na noktima :D Iako volim vidjeti ljetne boje na noktima, najviše nosim nude lakove. Trenutni favorit je Essence 162 dare it nude :)

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasna manikura, divna eksplozija boja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je presuper ovo :D Preslatko, a nije komplicirano za napraviti :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)