24. svibnja 2015.

Matching Manicure Sunday - Waterfall Manicure

Bok bok!

Već je stigla nedjelja, a s njom i naš novi MMS zadatak.

Ovaj put izglasale smo da to bude waterfall (ili vodopad) manikura.
Ovo mi je drugi put da radim waterfall manikuru, prva je bila prije nekih godinu dana, a kako je ta izgledala možete pogledati OVDJE.

Odlučila sam se napraviti jedan proljetni waterfall, 
jer je vani taako ružno vrijeme, oblačno, sivo, kišica stalno rominja, ma bljak. 
Pa da barem nešto bude lijepo u tmurnom danu. :)



Za ovu manikuru koristila sam:

  • Essence 24/7 Nail Base
  • Golden Rose Color Expert 47
  • Golden Rose Color Expert 67
  • Golden Rose Color Expert 87
  • Golden Rose Color Expert 70
  • Golden Rose Color Expert 46
  • Essence Come To Town LE - 02 Got My List?
  • Essence Studio Nails Top Sealer 
  • kistić



Evo i slikica mojeg vodopada:











 



  









Nadam se da vam se sviđa manikura! 
Jeste li vi kada radile waterfall manikuru?


Na zaboravite pogledati radove i drugih cura

Broj komentara: 6:

  1. Sviđaju mi se dodate šljokice. Daju poseban ton manikiru.

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpisujem Vedranu :)
    Manikura ti je baš krasna šarena i taman za ovo slinavo vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
  3. lijepe, vedre boje, sviđa mi se :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Manikir je baš veseo, posebno mi se sviđa plava podloga, a i dodatak šljokica je dobra ideja. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)