31. ožujka 2015.

Kako sam provela Avon Beauty Blog Day 2015


Bok, bok!

Prošle godine nisam pisala post o tome kako je bilo na Beauty Blog Day-u jer su svi pisali o tome, a ove godine sam si rekla what a hell idem i ja natipkati post.
Dakle, beauty blog day je godišnje okupljanje beauty blogerica iz Hrvatske. 
Ovo je već treći po redu, meni osobno drugi. 
I ove godine kao i prošle, glavni sponzor našeg okupljanja bio je Avon, a uz njega ostali sponzori bili su Foreo, Biobaza, Matrix i Maybelline
Podršku su još pružili i HP, Ziaja, Häagen-Dazs sladoledi, SORTIS Komunikacije i Press Clipping
Medijski su projekt podržali portali Femina.hr i Šminkerica.

 Okupljanje je počelo u jutarnjim satima.
 Oko pola 10 Lucija (Lux Lucis), Silvija (Ith's Corner) i moja malenkost stigle smo na naše odredište, u restoran Spoon u Hypo centru.
Preuzele smo svoje akreditacije i započele druženje sa ostalim kolegicama koje su pristizale.
Po dolasku dočekalo nas je piće dobrodošlice i doručak, nakon kojeg nas je Mirela sa portala Ogledalo (koji je predivno organizirao ovaj događaj) pozvala da zauzmemo mjesta kako bi nas sve pozdravila, te kako bi krenuli sa programom koji je bio predviđen. 

Između raznih edukacija imale smo sweet break by Avon, a cupcakese i tortu koji su bili prefini napravila nam je Jelena sa bloga Chloe's Cake Lab.
Naravno nismo samo jele nego smo i isprobavale razne proizvode koje su nam pripremili sponzori.
Kao i prošle godine i ovaj put izabrana je najbolja beauty blogerica za 2014. godinu, a titula je pripala dragoj Sari sa bloga  Sara's Magical World
Već tamo sam ju izgrlila i izljubila jer mi je zaista drago zbog nje, a ovim putem joj još jednom čestitaaam.
Na odlasku kući od sponzora smo dobili poklončiće koji su stvarno super i hvala svima.


A sada evo i slikica da vidite kako nam je predivno bilo.
Neke  su slike moje, a neke sam preuzela od kolegica blogerica. 




 Akreditacije


 Sa diivnom Bugom


 Pićence





 Doručak


 Moja malenkost


 Djevojke pažljivo slušaju


 Avon vizažistički kutak


Lakiiićiii 


 Biobaza



 Lucija & me


 Ovu sliku maznula sam Sari, nisam ispala bajno al mi je slika baš kul


 Nikolina (Nyx's Cutie Pies), ja i divna Dunja (Dunja u oblacima) koju sam napokon upoznala


 I ova fotka je preuzeta od Sare. 
Ali mi je toooliko draga da mislim da ću ju uokviriti


 Uvijek vesela Josipa (GirlyGirliness)


 Silvija, ja i Lucija

Matching manicures ekipa

 
Poziram za karikaturu


 Hvala Foreo na karikaturi



 Glupsamo se


Lucija i ja


 Morala sam se slikati, ta mi je za profilku


 Jelenini cupcakesi su bili mmm prefini


 Silvija i ja


Torta koju je razrezala draga Sara


Poklončićiii


 Noktiće sam večer prije napravila Silviji..


 ...i Luciji


 
Jedni zajednički



 A evo i mojih


 ....i jedna izbliza


Evo nas i skupa...



Drage moje to je to.
Nadam se da vam se svidio post i da vam nije previše slika.

Puse vam šaljem 

Tipkamo se uskoro.


Martina :)




4 komentara:

  1. joj, te dvije crno-bijele fotke su oooodlične, i ja bih ih uokvirila <3
    cure super ste, martina uvijek bih se ukrcala u gusjenicu u tvom vrtiću :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si lijepo okupila sve fotkice, i meni je ova sa Sarom predivna i isto razmišljam o uokvirivanju :D Opet budemo imale jednu zajedničku fotku s BBDaya u okviru :* <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridružujem se hvalospjevima za B/W fotke :)
    aj je da je - bilo nam je super - jedva čekam idući :)
    E da, krasne manikurice :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Manikura sa ružicama je prekrasna!!! :D :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)