29. srpnja 2014.

Mickey Mouse Nails


Nakon dužeg vremena odlučila sam se snimiti vam još jedan video tutorijal kako bi i vaši noktići zasjali.

Danas je na redu jedan jednostavan, početnički tutorial, a tema je Mickey Mouse.

Obožavam crtiće, likove iz crtića i sve što ide uz to tako da će kroz vrijeme biti još tutoriala na ovu temu.



Što sam koristila za ove noktiće:

  • Essence 24/7 Nail Base
  • Playboy Parisienne Kiss
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Wet'n'Wild Clear Topcoat
  • Točkalica (dvije veličine)



Evo i slikica, a tutorijal je na kraju posta:



















Tutorijal:





Nadam se da vam se svidio tutorijal!

Ako se odlučite kopirati ovaj dizajn slobodno ga stavite na moju facebook stranicu

Veselim se vašim radovima. 


Martina :)

Broj komentara: 18:

  1. ovo je preslatko nešto :)
    obožavaam Mickey Mousea :D :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme pa ovo je tak zakon gledam te minnie mousice i razmišljam kak si to napravila haha i onda u videu vidim da je skroz jednostavno, iako nisam sigurna da bi mi odma pošlo za rukom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma uspjelo bi ti. Jednako je lako kako i izgleda. :)

      Izbriši
  3. preslatko, a tako jednostavno... čim se sjetim napravim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš me zanima kakva će biti tvoja kombinacija.

      Izbriši
  4. Preslatka manikura! :)) Kakav ti je ovaj TC od WNWa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa! Pa nije mi loš, dosta sam zadovoljna s njim, ali nekad mi zna ostaviti mjehuriće. :/

      Izbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)