26. travnja 2014.

10 u 10 TAG by LMF

beauty-beautiful-art-arts-water-colour-Favim.com-618559 

Prije cca mjesec dana Iva sa Beauty Corner By Iveee bloga označila me za ovaj tag (Hvala Iva :)) koji je u originalu osmislila naša blogerica Le Makeup Freak
Njene i Ivine odgovore možete pročitati ovdje ( Le Makeup Freak - Beauty Corner by Iveee)
1. Kada bi se pružila prilika da kreiraš jednu liniju kozmetičkog proizvoda, što bi to bilo?

A barem to nije teško za pogoditi. :) 
Lakovi su definitivno izbor za kreiranje moje linije. 
Ne znam još kako bi se zvala linija, o tome ću razmišljati kada se zapravo bacim u tu avanturu. :)



2. Moraš odabrati: Doživotni besplatan odlazak kod kozmetičarke na manikuru/ugradnju noktiju ili besplatan doživotni odlazak u frizerski salon. 

Pošto ne volim da mi drugi lakiraju nokte (ima li i među vama takvih?) moj izbor je odlazak u frizerski salon. :)



3. Kada bi mogla, što bi promijenila u kozmetičkoj industriji?

Znate one reklame za kreme za lice kad kažu da nakon 3 mazanja izgledate 10 godina mlađe? E takve reklame bi ukinula. Ne kažem da krema ne funkcionira, ali čisto sumnjam da izgledaš 10 godina mlađe. xD Ne sviđa mi se testiranje na životinjama, to je čak nešto što bi prvo promijenila. I bilo dobro kada bi recimo uspjela sve brandove koje naručujemo online jer ih nema kod nas dovesti u Hrvatsku. I da budu po pristojnim cijenama. Što vi kažete na to?


4. Imaš vaučer od 1000 kuna. Moraš odabrati hoćeš li ga potrošiti na preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?

Pa pošto dekorative imam dovoljno, a možda i previše pošto se ne šminkam baš često,
mislim da ga je pametnije potrošiti na preparativu.



5. Na poslovnom si sastanku. Žena s kojom vodiš razgovor ima ruž na zubima i odlijepila joj se napola umjetna trepavica. Hoćeš li joj skrenuti pažnju na to ili ćeš izignorirati sve zajedno?

Naravno da ću joj skrenuti pažnju na to, ali ne u pola sastanka ( nije pristojno jelda?) nego kada završimo sa razgovorom. Ni meni ne bi bilo ugodno da mi se dogodi nešto takvo, a da mi kolegica ne skrene pažnju na to nego da me pusti da se sramotim i dalje. 


6. Tebi draga i bliska osoba ti je poklonila užasno skupi i luksuzni ruž za usne, no nijansa ruža ti ne stoji nimalo i nijansa je u najmanju ruku ružna i ništa ti se osim pakiranja na tom ružu ne sviđa i nema šanse da nosiš taj ruž. No dva tjedna kasnije sa tom se osobom dogovoriš za piće i zadnji SMS od te osobe glasi: Nadam se da ćeš nositi svoj novi ruž večeras? :) Što ćeš napraviti?

Pa ako mi je ta osoba bliska, vjerovatno znači da se često i družimo pa bi trebala znati koje nijanse nosim (barem ja tako mislim), ali ako se dogodi ovakva situacija ne bih čekala dva tjedna nego bih joj rekla onako na fin i pristojan način da mi se baš ne sviđa. A možda da ju ne razočaram u potpunosti probala bi taj ruž iskombinirati s još nekom nijansom, a da izgleda ok. Nije da ga ne nosim jel tak?



7. Koji je najčudniji kompliment koji si dobila na račun svoj makeupa?

Pa neznam da sam do sada dobila čudan kompliment na račun makeupa. 
Ako se sjetim kojeg slučajno budem updateala post. :)


8. Makeup look zbog kojeg se osjećaš kao milijun dolara (i više:))?

Crveni ruž mi uvijek podigne raspoloženje, tako da uz njega kombiniram maskaru i tuš. 
Jednostavno a efektno. :)



9. Najbolji beauty citat koji si pročitala/čula/vidjela?








10. Koje je, po tvome mišljenju, ultimativno beauty pravilo kojeg bi se svi trebali pridržavati?

 Definitivno skidanje šminke prije spavanja.
 I šminkanje na svijetlu dana (svašta se vidi po gradu xD).



I stigla sam do kraja. 
Nadam se da vam se sviđa TAG. 
Voljela bih pročitati i vaše odgovore.
Pišite u komentare, a možete i na mail.

Neću nikoga označavati jer neznam tko je sve popunio tag, tako da drage kolegice feel free da se uključite ako još niste. :)

Što biste vi kupile da vam netko pokloni bon od 1000 kn koji možete potrošiti na kozmetiku?


Pozdravljam vas do idućeg posta! 

Martina :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Thank you, I appreciate your comment! :)