14. veljače 2014.

NOTD #3 - Valentine's Day Nails

Prvo da vam svima zaželim sretno Valentinovo. Ljubite se, volite se.
Ali ne samo danas, nego svaki dan, svaki mjesec, svaku godinu. :)
I svim Valentinima i Valentinama sretan imendan. :)

A sada post.
Danas ću vam pokazati (kao što sam obećala u prošlom postu) još jednu Valentinovsku manikuru.
Meni su baš slatki, a moj dragi je rekao da su njemu bezveze. A vi prosudite, pa pišite u komentare. :)

Za ovu manikuru sam koristila:

  • Essence 24/7 Nail Base
  • Flormar 390
  • Golden Rose Jolly Jewels 102
  • Catrice LE Creme Fresh - C05 Light Your Fire
  • Essence Nail Art Stampy Polish - 001 Stamp me! White
  • Essence štambilj
  • Essence Nail Art Special Topper - 07 Soft Touch

Evo i slikica:

























Jeste li vi radile kakvu manikuru za Valentinovo? :)

Pozdravljam vas do sljedećeg posta! :*

Martina :)

4 komentara:

  1. Ovo je preslatko :3 Posebno mi se svidjaju srca <3

    OdgovoriIzbriši
  2. @ Tanya Minxy Hvala ti. Ta srca sam jedva dočekala da ih mogu iskoristiti :)

    @ BeautyAndSweets Hvala tiii :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaaa, uber slatko!!!! Ja sam zabušavala za Valentinovo, bili su nokti čisto rozi :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you, I appreciate your comment! :)